Altı Sigma -Müşteri Odaklı Yönetim

Yayınevi : Nobel Yayın Dağıtım
Yazar : Necmi Gürsakal
Kategori : Mühendislik
Basım tarihi:2005 / 2. Baskı
Kapak : Karton
Sayfa sayısı :266
Kağıt:-
Ebat:16x23,5
ISBN:975-591-846-9
Dil : Türkçe
Etiket fiyatı : 11.04 + %8 KDV = 12 TL
Kültür TV fiyatı 10.80 TL

 

 

Günümüzün en büyük ve başarılı işletmelerin yönetim ve kalite mantığı, Altı Sigma adında kaliteye ve müşteri memnuniyetine dayanan bir anlayışa dayandırılıyor. Altı Sigma, uygulamada geliştirilen ve bilimsel araştırma mantığını işletme yönetiminin temeline yerleştiren bir anlayıştır. Başarılı uygulayıcılar tarafından Altı Sigma, 'kalite yönetiminin modern biçimi' olarak düşünülüyor. Altı Sigma serisinin ikinci ve belki de en can alıcı yapıtı olan 'Altı Sigma – Müşteri Odaklı Yönetim' ile hemen hemen her şey 'müşteri' ile başlayıp 'müşteri' ile bitiyor. Bunun anlamı olaylara müşteri merkezli yaklaşarak, onların istek düzeylerini sağlıklı bir şekilde belirleyebilmenin öneminin vurgulandığıdır. Ürün veya hizmet, sonunda müşteri için var. Bu durum kitabın yazılışıyla doğrudan ilintilidir. İçerik olarak kitap Altı Sigma'ya genel bir giriş yaparak onu müşterinin sesi açısından anlatmaya çalışmaktadır. Kitapta, bilimsel araştırmanın ilkeleri, müşterinin sesini dinleme amacıyla kullanılabilecek ölçekler, beyin fırtınası, odak grubu gibi konulara da yer verilerek Altı Sigma, anlaşılması kolay bir hale getirilmeye çalışılmıştır.
(Tanıtım bülteninden)

Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?

 

Yorumlar


Bu kitaba ilk yorumu siz yapmak ister misiniz?

Yorumunuzu ekleyin

Bu kategorinin çok satanları


Bu kategorinin ilgi görenleri


Bu kitabı alanlar bunları da aldı