Reklam Yasakları ve İfade Özgürlüğü

Yayınevi : Liberte Yayınları
Yazar : John Gray
Kategori : Reklamcılık
Basım tarihi:1999 / 1. Baskı
Kapak : Karton
Sayfa sayısı :50
Kağıt:-
Ebat:13.5x19
ISBN:9759616747
Dil : Türkçe
Etiket fiyatı : 1.84 + %8 KDV = 2 TL
Kültür TV fiyatı 1.60 TL

 

 

Reklam, en geniş tanımıyla üreticilerin tüketicilerle kendi ürünleri hakkında iletişim kurma yoludur. Tıpkı politikacıların seçmenle iletişim kurmak ve seçmeni kendilerine oy vermeye ikna etmek için siyasi parti yayınlarını ve diğer platformları kullanmaları veya vaizlerin minberlerini ve yazılı kaynaklarını, cemaatlarini kendi dinlerinin veya mezheplerinin inançlarına bağlamak için kullanmaları gibi, üreticiler de tüketiciyi kendi ürünlerini almaya teşvik etmek için reklamları kullanırlar. Siyasi, sanatsal, dini ve ticari iletişim şekilleri çağdaş liberal demokrasilerde -şartların zorunlu kıldığı- bazı belirli kısıtlamalar dışında 'ifade özgürlüğü'nü oluştururlar." Digby Anderson Social Affairs Unite Direktörü.
(Tanıtım bülteninden)

Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?

 

Yorumlar


Bu kitaba ilk yorumu siz yapmak ister misiniz?

Yorumunuzu ekleyin

Bu kategorinin çok satanları


Bu kategorinin ilgi görenleri


Bu kitabı alanlar bunları da aldı