|
|
Teknolojik deÄŸiÅŸimlerin hızı ve sürekliliÄŸi, çağımızı teknoloji alanında bireylerin takip etmekte dahi zorlanacağı bir noktaya getiriyor. Daha açık söylemek gerekirse, Â'Bilgi ÇağıÂ' olarak nitelendirebileceÄŸimiz bir çaÄŸdayız. Böyle bir çaÄŸda, toplumu yaratıcılığa ve yenilikçiliÄŸe iten bir unsur olarak teknolojinin okullarda da uygulanılabilir hâle getirilmesi gerekir.
Nicolas Yelland, Â'GeleceÄŸe DoÄŸruÂ'ya, yeni teknolojilerin, eÄŸitim sistemlerini ve çocukların doÄŸasını deÄŸiÅŸtirdiÄŸinden bahsederek giriÅŸ yapıyor. Teknolojilerin çocukların sosyal, kiÅŸisel ve eÄŸitimsel deneyimlerini ÅŸekillendiren etkilerini araÅŸtırıyor ve bu etkilerin olumlu ve olumsuz yönlerini gösteriyor. Yapılmış deney ve araÅŸtırmalardan verdiÄŸi somut örneklerle sınıf içi etkinliklerde öğretmenlere ilham verebilecek olan bu kitap, özellikle bilgi ve iletiÅŸim teknolojileri ışığında öğrenme/öğretme kavramları üzerinde duruyor. Bu kitap, eÄŸitim sistemlerini deÄŸiÅŸtirmeden okullardaki teknoloji uygulamalarına dair bilgiler verirken, toplu ya da bireysel öğrenmeye yönelik öneri ve tezler de sunmaktadır.
(Tanýtým bülteninden)
Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?
Bu kategorinin çok satanlarý
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu kategorinin ilgi görenleri
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu kitabý alanlar bunlarý da aldý
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |