|
|
UnileverÂ'in tarihini yazmak, bir ÅŸirketin tarihini yazmaktan fazla bir ÅŸeydir: Tüm yerkürede insanların gündelik hayatı içine ÅŸu veya bu biçimde sızmış, dünyadaki her iki evden birinde mutlaka bir ürünü bulunan, tüketim ekonomisi modelini tüm gezegene yaymış bir markanın özellikle 20. yüzyılın ikinci yarısının tarihiyle iç içe geçmiÅŸ öyküsüdür söz konusu olan.
İngilizcesi Oxford University Press tarafından yayımlanan UnileverÂ'i Yenilemek. Dönüşüm ve Gelenek adlı bu kitapta, dünyanın önemli ÅŸirket tarihçilerinden Geoffrey Jones, İngiltere ve HollandaÂ'da faaliyete baÅŸlayıp dünya çapında bir üretici firma haline gelen UnileverÂ'in son elli yıllık geliÅŸmesine ve yenilenme çabalarına odaklanıyor. Åžirket stratejilerinin oluÅŸturulmasına ve zaman içinde deÄŸiÅŸmesine ayrı bir yer veren bu çalışmada, karar alma, pazarlama, marka yönetimi, yeni buluÅŸlar, araÅŸtırma ve geliÅŸtirme bölümleri, ÅŸirket kültürü ile gelenekleri ve insan kaynakları yönetimi gibi konularda pek çok çarpıcı örnek okuyucuyla paylaşılıyor.
(Tanýtým bülteninden)
Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?
Bu kategorinin çok satanlarý
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu kategorinin ilgi görenleri
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu kitabý alanlar bunlarý da aldý
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |