|
|
Ürünler git gide birbirine benzedikçe, şirketler tercih edilmek için marka yaratma yoluna
Gidiyorlar. Marka, Coca-Cola, McDonald's, Kodak ve Mercedes gibi ÅŸirketlerin baÅŸarısında önemli bir faktördür. Ama artık daha endüstriyel ÅŸirketler de marka yaratma stratejisini kullanıyor. Tüketiciye deÄŸil de firmadan firmaya (B2B) satış yapan bazı endüstriyel ÅŸirketler yola çıktı bile: Caterpillar, DuPont, Siemens, GEÂ... Ancak ÅŸirketler marka yaratmanın bir dizi ürün ya da hizmete isim vermenin ötesinde olduÄŸunu anlamalılar. Marka, bir ÅŸirketin ürününün ya da hizmetinin belirli bir seviyede performans sergileyeceÄŸine söz verme ÅŸeklidir. Markanın ardında verilen söz ÅŸirket ve ortakları için tüm faaliyetlerinde bir motivasyon kaynağıdır.
Bu kitap, endüstriyel ürünler için marka yaratma sanatını ve bilimini inceleyen ilk kitaplardan biri olma özelliğini taşıyor. Endüstriyel ürünler için marka yaratma konusunda pek çok konsept, teori ve başarılı endüstriyel marka yönetimi örnekleri sunuyor.
(Tanýtým bülteninden)
Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?
Bu kategorinin çok satanlarý
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu kategorinin ilgi görenleri
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu kitabý alanlar bunlarý da aldý
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |