Kültür TV | B2B Marka Yönetimi | Kitap detaylarý

 

B2B Marka Yönetimi

Yayýnevi : Mediacat Kitapları
Yazar : Philip Kotler
Kategori : İş Dünyası
Basým tarihi:Åžubat 2010 / 1. Baský
Kapak : Karton
Sayfa sayýsý :402
Kaðýt:-
ISBN:9786055755409
Dil : Türkçe
Etiket fiyatý : 20.24 + %8 KDV = 22 TL
Kültür TV fiyatý 17.60 TL

 

 

Ürünler git gide birbirine benzedikçe, ÅŸirketler tercih edilmek için marka yaratma yoluna Gidiyorlar. Marka, Coca-Cola, McDonald's, Kodak ve Mercedes gibi ÅŸirketlerin baÅŸarısında önemli bir faktördür. Ama artık daha endüstriyel ÅŸirketler de marka yaratma stratejisini kullanıyor. Tüketiciye deÄŸil de firmadan firmaya (B2B) satış yapan bazı endüstriyel ÅŸirketler yola çıktı bile: Caterpillar, DuPont, Siemens, GEÂ... Ancak ÅŸirketler marka yaratmanın bir dizi ürün ya da hizmete isim vermenin ötesinde olduÄŸunu anlamalılar. Marka, bir ÅŸirketin ürününün ya da hizmetinin belirli bir seviyede performans sergileyeceÄŸine söz verme ÅŸeklidir. Markanın ardında verilen söz ÅŸirket ve ortakları için tüm faaliyetlerinde bir motivasyon kaynağıdır. Bu kitap, endüstriyel ürünler için marka yaratma sanatını ve bilimini inceleyen ilk kitaplardan biri olma özelliÄŸini taşıyor. Endüstriyel ürünler için marka yaratma konusunda pek çok konsept, teori ve baÅŸarılı endüstriyel marka yönetimi örnekleri sunuyor.
(Tanýtým bülteninden)

Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?

 

Yorumlar


Bu kitaba ilk yorumu siz yapmak ister misiniz?

Yorumunuzu ekleyin

Bu kategorinin çok satanlarý


Bu kategorinin ilgi görenleri


Bu kitabý alanlar bunlarý da aldý

Kullanýcý giriþi

e-posta
þifre

Yeni üyelik   Þifremi unuttum

Sepetim