B2B Marka Yönetimi

Yayınevi : Mediacat Kitapları
Yazar : Philip Kotler
Kategori : İş Dünyası
Basım tarihi:Şubat 2010 / 1. Baskı
Kapak : Karton
Sayfa sayısı :402
Kağıt:-
ISBN:9786055755409
Dil : Türkçe
Etiket fiyatı : 20.24 + %8 KDV = 22 TL
Kültür TV fiyatı 17.60 TL

 

 

Ürünler git gide birbirine benzedikçe, şirketler tercih edilmek için marka yaratma yoluna Gidiyorlar. Marka, Coca-Cola, McDonald's, Kodak ve Mercedes gibi şirketlerin başarısında önemli bir faktördür. Ama artık daha endüstriyel şirketler de marka yaratma stratejisini kullanıyor. Tüketiciye değil de firmadan firmaya (B2B) satış yapan bazı endüstriyel şirketler yola çıktı bile: Caterpillar, DuPont, Siemens, GE... Ancak şirketler marka yaratmanın bir dizi ürün ya da hizmete isim vermenin ötesinde olduğunu anlamalılar. Marka, bir şirketin ürününün ya da hizmetinin belirli bir seviyede performans sergileyeceğine söz verme şeklidir. Markanın ardında verilen söz şirket ve ortakları için tüm faaliyetlerinde bir motivasyon kaynağıdır. Bu kitap, endüstriyel ürünler için marka yaratma sanatını ve bilimini inceleyen ilk kitaplardan biri olma özelliğini taşıyor. Endüstriyel ürünler için marka yaratma konusunda pek çok konsept, teori ve başarılı endüstriyel marka yönetimi örnekleri sunuyor.
(Tanıtım bülteninden)

Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?

 

Yorumlar


Bu kitaba ilk yorumu siz yapmak ister misiniz?

Yorumunuzu ekleyin

Bu kategorinin çok satanları


Bu kategorinin ilgi görenleri


Bu kitabı alanlar bunları da aldı