|
|
Müşteriler pazarlarımızın kontrolünü artık daha çok ele geçirmiş durumda, onların koşullarına göre iş yapmamızı talep ediyorlar. Beklentileri yüksek ve bağlılıkları nadir. Bireysel ve duygusallar, bilgili ve son derece örgütlüler. Ne istediklerini biliyor ve sadece en iyisini kabul ediyorlar.
Müşteriler şirketlerin yaşam kaynağı, giderek onların en değerli varlıkları haline geliyorlar. Ürünler metalaşmış durumda ve yetenek, nitelik ve kapasiteler kaynağından sağlanabiliyor. Rekabet avantajınız ise içgörü ve ilişkiler. Bu daha bütünsel düşünmenizi ve farklı davranmanızı gerektiriyor.
Müşteri ve iÅŸ stratejisi Peter Fisk müşteri merkezli bir iÅŸletme inÅŸa etmek için yeni bir eylem planı sunuyor: Daha derin müşteri içgörürlerine dayalı, daha ilgi çekici önermeler ve farklı deneyimler sunan doÄŸru stratejilerin, müşteri dediÄŸimiz o Â'harika insanlarÂ'ın gönlünü gerçek anlamda kazanmamızı saÄŸlayacağını kanıtlıyor.
(Tanýtým bülteninden)
Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?
Bu kategorinin çok satanlarý
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu kategorinin ilgi görenleri
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu kitabý alanlar bunlarý da aldý
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |