Kültür TV | Üçü Bir Arada | Kitap detaylarý

 

Üçü Bir Arada

Yayýnevi : Hayat Yayınları
Yazar : Mehmet Özkundakcı
Kategori : İş Dünyası
Basým tarihi:Nisan 2010 / 1. Baský
Kapak : Karton
Sayfa sayýsý :237
Kaðýt:İthal kağıt
ISBN:9786055878443
Dil : Türkçe
Etiket fiyatý : 16.56 + %8 KDV = 18 TL
Kültür TV fiyatý 14.40 TL

 

 

Mehmet Özkundakçı, Reklamcılığa GiriÅŸ ve Medya Planlama isimli kitaplarından sonra bir gözlemci ve uygulayıcı olarak sektöre katkı saÄŸlamaya devam ediyor. Yeni çalışması Â'Reklamcılığa GiriÅŸ – Reklamcılığa GiriÅŸ – Kreatif DüşünceÂ' temel olarak yüksek öğrenimde reklamcılık eÄŸitimi alan öğrencilere ders kitabı olacak ÅŸekilde hazırlanmış. Özkundakçı, bu kitapla üniversitelerde okuyan öğrencileri reklam pazarı hakkında bilgilendirmeyi amaçlamış. İyi bir reklamcının kitaplardan deÄŸil, bol bol reklam seyrederek ve fikir yürüterek ortaya çıkacağına inanan yazar kendilerine verilen imkânları deÄŸerlendirebilen kiÅŸilerin baÅŸarılı olacağını düşünüyor. Kitapta reklamcılık ile ilgili akla gelen birçok sorunun cevabı bulunuyor. ÖrneÄŸin, Â'Aganigi naganigi gibi anlamsız bir kelimeye fındık dedirten ne idi?Â'
(Tanýtým bülteninden)

Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?

 

Yorumlar


Bu kitaba ilk yorumu siz yapmak ister misiniz?

Yorumunuzu ekleyin

Bu kategorinin çok satanlarý


Bu kategorinin ilgi görenleri


Bu kitabý alanlar bunlarý da aldý