|
|
Mehmet Özkundakçı, Reklamcılığa GiriÅŸ ve Medya Planlama isimli kitaplarından sonra bir gözlemci ve uygulayıcı olarak sektöre katkı saÄŸlamaya devam ediyor. Yeni çalışması Â'Reklamcılığa GiriÅŸ – Reklamcılığa GiriÅŸ – Kreatif DüşünceÂ' temel olarak yüksek öğrenimde reklamcılık eÄŸitimi alan öğrencilere ders kitabı olacak ÅŸekilde hazırlanmış. Özkundakçı, bu kitapla üniversitelerde okuyan öğrencileri reklam pazarı hakkında bilgilendirmeyi amaçlamış. İyi bir reklamcının kitaplardan deÄŸil, bol bol reklam seyrederek ve fikir yürüterek ortaya çıkacağına inanan yazar kendilerine verilen imkânları deÄŸerlendirebilen kiÅŸilerin baÅŸarılı olacağını düşünüyor. Kitapta reklamcılık ile ilgili akla gelen birçok sorunun cevabı bulunuyor. ÖrneÄŸin, Â'Aganigi naganigi gibi anlamsız bir kelimeye fındık dedirten ne idi?Â'
(Tanýtým bülteninden)
Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?
Bu kategorinin çok satanlarý
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu kategorinin ilgi görenleri
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu kitabý alanlar bunlarý da aldý
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |