Üçü Bir Arada

Yayınevi : Hayat Yayınları
Yazar : Mehmet Özkundakcı
Kategori : İş Dünyası
Basım tarihi:Nisan 2010 / 1. Baskı
Kapak : Karton
Sayfa sayısı :237
Kağıt:İthal kağıt
ISBN:9786055878443
Dil : Türkçe
Etiket fiyatı : 16.56 + %8 KDV = 18 TL
Kültür TV fiyatı 14.40 TL

 

 

Mehmet Özkundakçı, Reklamcılığa Giriş ve Medya Planlama isimli kitaplarından sonra bir gözlemci ve uygulayıcı olarak sektöre katkı sağlamaya devam ediyor. Yeni çalışması 'Reklamcılığa Giriş – Reklamcılığa Giriş – Kreatif Düşünce' temel olarak yüksek öğrenimde reklamcılık eğitimi alan öğrencilere ders kitabı olacak şekilde hazırlanmış. Özkundakçı, bu kitapla üniversitelerde okuyan öğrencileri reklam pazarı hakkında bilgilendirmeyi amaçlamış. İyi bir reklamcının kitaplardan değil, bol bol reklam seyrederek ve fikir yürüterek ortaya çıkacağına inanan yazar kendilerine verilen imkânları değerlendirebilen kişilerin başarılı olacağını düşünüyor. Kitapta reklamcılık ile ilgili akla gelen birçok sorunun cevabı bulunuyor. Örneğin, 'Aganigi naganigi gibi anlamsız bir kelimeye fındık dedirten ne idi?'
(Tanıtım bülteninden)

Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?

 

Yorumlar


Bu kitaba ilk yorumu siz yapmak ister misiniz?

Yorumunuzu ekleyin

Bu kategorinin çok satanları


Bu kategorinin ilgi görenleri


Bu kitabı alanlar bunları da aldı