İkinci Medya Çağında İnternet

Yayınevi : Alfa Basım Yayım
Yazar : Ayşen Akyüz
Kategori : Araştırma-İnceleme
Basım tarihi:Nisan 2010 / 1. Baskı
Kapak : Karton
Sayfa sayısı :278
Kağıt:İthal kağıt
Ebat:14x21
ISBN:9786051062181
Dil : Türkçe
Etiket fiyatı : 12.88 + %8 KDV = 14 TL
Kültür TV fiyatı 11.20 TL

 

 

XXI. yüzyılın başlangıcında, küresel etkileşim teknolojilerinin ortaya çıkışı, iletişim araçlarının doğasında çok büyük dönüşümleri beraberinde getirmiştir. Bu dönüşümler gazete, radyo, televizyon gibi yayıncılığa dönük biçimlerin egemenliğinin son bulmasını, bunun yerine internet gibi interaktif medyanın yükselişini ortaya çıkarmıştır. Televizyonun, telekomünikasyon sistemlerinin, bilgisayarların, enformasyon hizmetlerinin interaktif olarak bir araya gelmesi ile ortaya çıkan internet, Batı'da, özellikle 1990'ların ortasından itibaren popülerlik kazanmıştır. Ülkemizde 2000'li yıllardan itibaren yaygınlaşan internetin kamu sektöründeki ve özel sektördeki uygulamaları insanlar arasındaki toplumsal etkileşimin yeni biçimlerini ortaya çıkarmış, yeni iletişim teknolojileri hemen herkes için kaçınılmaz bir gereksinim haline gelmiştir. Öyle ki, bu yeni iletişim araçlarının öncekilerin yerini aldığı öne sürülmektedir. Yeni iletişim teknolojilerinden interneti tüm yönleriyle ele alan bu kitapta, değişik üniversitelerden bir araya gelen pek çok akademisyen reklamcılığın, pazarlamanın, televizyonun, oyun kavramının, marka kavramının nasıl değiştiğini irdelemektedir.
(Tanıtım bülteninden)

Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?

 

Yorumlar


Bu kitaba ilk yorumu siz yapmak ister misiniz?

Yorumunuzu ekleyin

Bu kategorinin çok satanları


Bu kategorinin ilgi görenleri


Bu kitabı alanlar bunları da aldı