Empati

Yayınevi : Derin Yayınları
Yazar : Yıldız Dilek Ertürk
Kategori : Başvuru Kitapları
Basım tarihi:Mayıs 2010 / 1. Baskı
Kapak : Karton
Sayfa sayısı :412
Kağıt:İthal kağıt
Ebat:15x22
ISBN:9789944250863
Dil : Türkçe

 

Satışa çıkınca haberim olsun.

 

Bu kitap, halkla ilişkiler alanı çalışma birimlerinin, empati ile buluşma noktalarına ait farklı kalemlerden çıkmış yazıları içermektedir. Reklam, sosyal sorumluluk, tüketim, kurumsal iletişim, yönetim, liderlik, iş yerinde taciz, kamusal alan, hedef kitle, basınla ilişkiler, sanat, adalet, grup iletişimi gibi anahtar kelimeler, empati bağlamında işlenerek yazıların içeriğine temel oluşturmuştur. Bu yazılar, açıklayıcı ve eleştirel bakışlarıyla, iletişimin empati öznesini halkla ilişkilerle ilgili kavramlarla biraraya getirerek, Halkla İlişkilerin İletişim Öznesi: Empati başlığı altında kaleme alınmıştır. Kişilerarası iletişimin vazgeçilmez kavramlarından biri olan empati, halkla ilişkiler uygulamaları açısından ele alındığında, bir insanın ya da kurumun, hedef kitlesiyle, ortak paydalarda buluşabilmesi için onları anlama çabası olarak açıklanmaktadır. Hedef kitleyi iyi tanımak, analiz etmek... Bu empati mi oluyor? Empati kurmak bir zorunluluk mu? Halkla ilişkiler denildiğinde empati şart mı? Çevremizle, daha iyi anlaşabilmek, iyi iletişim kurabilmek, ortak paydalarda buluşabilmek adına empati mi yapıyoruz?... Bu kitapla empati adına bildiklerinizi, bilmediklerinizle harmanlayarak, halkla ilişkilere bakışınızı gözden geçirmiş olacaksınız.
(Tanıtım bülteninden)

Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?

 

Yorumlar


Bu kitaba ilk yorumu siz yapmak ister misiniz?

Yorumunuzu ekleyin

Bu kategorinin çok satanları


Bu kategorinin ilgi görenleri


Bu kitabı alanlar bunları da aldı