Lider Markalar ve Düşük Fiyat Rekabeti

Yayınevi : Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Yazar : Adrian Ryans
Kategori : Ekonomi
Basım tarihi:Mayıs 2010 / 1. Baskı
Kapak : Karton
Sayfa sayısı :312
Kağıt:İthal kağıt
ISBN:9789944888868
Dil : Türkçe
Etiket fiyatı : 22.08 + %8 KDV = 24 TL
Kültür TV fiyatı 19.20 TL

 

 

• Düşük fiyat rekabeti giderek üst düzey yöneticilerin gündeminin ilk sıralarına tırmanıyor. Neden? • Geleneksel şirketlerin ve lider markaların bu rakiplerine yanıt vermek için üç temel seçeneği var. Bu seçenekler neler ve onların avantajlarıyla dezavantajları, ayrıca yeni büyüyen fırsatlar nasıl değerlendirilebilir? • Düşük maliyetli rakiplerden, şirketinizin rekabet gücünü artıracak strateji ve taktikleri öğrenmek mümkün mü? • Bazı lider markalar, düşük maliyetli rakiplerine karşılık verirken liderlik sorunuyla ve bazı kültürel güçlüklerle nasıl başa çıkıyorlar?
(Tanıtım bülteninden)

Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?

 

Yorumlar


Bu kitaba ilk yorumu siz yapmak ister misiniz?

Yorumunuzu ekleyin

Bu kategorinin çok satanları


Bu kategorinin ilgi görenleri


Bu kitabı alanlar bunları da aldı