|
|
İhtiyaçla tüketim arasındaki karmaşık iliÅŸkide Â'aşırılıkÂ' neden çağımızın yıldızı oldu? Medyanın bu yıldızın parlamasındaki rolü neydi? Üretim toplumundan tüketim toplumuna gelinen aÅŸamada lüks ve israf nasıl kendisini ihtiyacın tahtına oturttu? Tüm bu soruları detaylı bir biçimde ele alan Hüseyin Köse, medya ve tüketim arasındaki iliÅŸkinin çeÅŸitli boyutlarını geniÅŸ bir çerçevede çözümlerken, bir yandan da bu konuda, aralarında Baudrillard, Bourdieu, Mattelart, Lefebvre, Virilio, Barthes ve Debord gibi Fransız düşünürlerin fikirlerinin bulunduÄŸu bir düşünce ağını tartışmaya açıyor.
Â'MedyaÂ' eliyle Â'ihtiyaçÂ'larının yerine Â'arzuÂ'su geçmiÅŸ olan yüzyılımız insanı için eleÅŸtirel bir nirengi noktasıÂ...
(Tanýtým bülteninden)
Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?
Bu kategorinin çok satanlarý
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu kategorinin ilgi görenleri
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu kitabý alanlar bunlarý da aldý
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |