Medya ve Tüketim Sosyolojisi

Yayınevi : Ayraç Yayınları
Yazar : Hüseyin Köse
Kategori : Genel
Basım tarihi:Mayıs 2010 / 1. Baskı
Kapak : Karton
Sayfa sayısı :374
Kağıt:-
ISBN:9789944732239
Dil : Türkçe
Etiket fiyatı : 18.40 + %8 KDV = 20 TL
Kültür TV fiyatı 16.00 TL

 

 

İhtiyaçla tüketim arasındaki karmaşık ilişkide 'aşırılık' neden çağımızın yıldızı oldu? Medyanın bu yıldızın parlamasındaki rolü neydi? Üretim toplumundan tüketim toplumuna gelinen aşamada lüks ve israf nasıl kendisini ihtiyacın tahtına oturttu? Tüm bu soruları detaylı bir biçimde ele alan Hüseyin Köse, medya ve tüketim arasındaki ilişkinin çeşitli boyutlarını geniş bir çerçevede çözümlerken, bir yandan da bu konuda, aralarında Baudrillard, Bourdieu, Mattelart, Lefebvre, Virilio, Barthes ve Debord gibi Fransız düşünürlerin fikirlerinin bulunduğu bir düşünce ağını tartışmaya açıyor. 'Medya' eliyle 'ihtiyaç'larının yerine 'arzu'su geçmiş olan yüzyılımız insanı için eleştirel bir nirengi noktası...
(Tanıtım bülteninden)

Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?

 

Yorumlar


Bu kitaba ilk yorumu siz yapmak ister misiniz?

Yorumunuzu ekleyin

Bu kategorinin çok satanları


Bu kategorinin ilgi görenleri


Bu kitabı alanlar bunları da aldı