Kültür TV | Büyük Satışlar İçin Küçük İpuçları | Kitap detaylarý

 

Büyük Satışlar İçin Küçük İpuçları

Yayýnevi : Mediacat Kitapları
Yazar : B. Tolga Sasık
Kategori : Ekonomi
Basým tarihi:Mayıs 2010 / 1. Baský
Kapak : Karton
Sayfa sayýsý :176
Kaðýt:İthal kağıt
ISBN:978-605-5755-54-6
Dil : Türkçe
Etiket fiyatý : 14.72 + %8 KDV = 16 TL
Kültür TV fiyatý 12.80 TL

 

 

B. Tolga Sasık'ın Â'büyük satışlar için KÜÇÜK İPUÇLARIÂ' adını taşıyan yeni kitabı yayımlanarak Mediacat Kitapları arasındaki yerini aldı. Â'Satış Üzerine DenemelerÂ' alt baÅŸlığını taşıyan yeni kitap, Sasık'ın kendi satış deneyimleri, çeÅŸitli sektörler üzerindeki gözlemleri, ilk kitabı Â'Satışın TürkçesiÂ'ne okurlarının ilettiÄŸi satış fikirleri ve seminerlerine katılan satış yöneticilerinin tecrübelerinden oluÅŸmaktadır. Yazar, bu kitabında da her insanda doÄŸuÅŸtan var olduÄŸunu belirttiÄŸi Â'satışçılık içgüdüsününÂ' nasıl harekete geçirileceÄŸi, günlük hayattaki basit ipucu ve taktiklerle satış iÅŸinde nasıl baÅŸarılı olunacağının yöntemlerini anlatmayı vaat ediyor. İlk kitabında teoriden çok pratiÄŸe önem veren ve Türkler'e satış yapmanın farklılıkları üzerinde duran Sasık, bu kitabında ise daha ziyade sektörel farklılıklara odaklanarak baÅŸarı getirecek taktikler üzerinde duruyor. Yazar, diyagramlar, kategorize edilmiÅŸ satış tiplemeleri, yabancı ülkelerde uygulanmış satış taktikleri, tek sektör üzerinde yoÄŸunlaÅŸmış tecrübeler, kriz edebiyatı ile satış yöntemleri arayanlara bu kitabı özellikle tavsiye etmiyor. Zira bu kitap hayata pozitif bakmayı, müşteri ile iliÅŸkileri daima bardağın dolu tarafından baÅŸlayarak yönetmeyi anlatıyor. Satış olgusuna bir Â'iÅŸÂ' olarak bakmayı reddederek, bir Â'hobi ve oyunÂ' olarak bakılması durumunda iÅŸimizde baÅŸarının nasıl daha kolay elde edileceÄŸinin kanıtlarını sunuyor. İŞİNİZİ NEDEN DAHA KEYİFLİ HALE GETİRMEYESENİZ? Â'Nasılsa çalışıp, para kazanmak zorundayız? Bunu neden daha eÄŸlenceli bir hale getirmeyelim ki?Â' diyen Sasık, gerçek hayata dair tecrübeler ve mizahi üslubuyla ezber bozarak tatilde ÅŸezlongda uzanırken de okunabilecek bir satış kitabı ortaya koyuyor. İlk kitabında olduÄŸu gibi okuyucularla interaktif bir baÄŸ kurmayı amaçlayan yazar, kendisiyle satışa dair görüş, eleÅŸtiri ve tecrübelerini paylaÅŸan herkesle çözümler ve fikirler üzerine tartışmayı amaçlıyor. Niye mi? Çünkü Satış Oyunu'nu çok seviyor ve her gün sizler gibi satmaya veya reddedilmeye devam ediyorÂ...
(Tanýtým bülteninden)

Bu kitaba video yüklemek ister misiniz?

 

Yorumlar


Bu kitaba ilk yorumu siz yapmak ister misiniz?

Yorumunuzu ekleyin

Bu kategorinin çok satanlarý


Bu kategorinin ilgi görenleri


Bu kitabý alanlar bunlarý da aldý

Kullanýcý giriþi

e-posta
þifre

Yeni üyelik   Þifremi unuttum

Sepetim