Kltr TV | Büyük Satışlar İçin Küçük İpuçları | Kitap detaylar

 

Büyük Satışlar İçin Küçük İpuçları

Yaynevi : Mediacat Kitapları
Yazar : B. Tolga Sasık
Kategori : Ekonomi
Basm tarihi:Mayıs 2010 / 1. Bask
Kapak : Karton
Sayfa says :176
Kat:İthal kağıt
ISBN:978-605-5755-54-6
Dil : Türkçe
Etiket fiyat : 14.72 + %8 KDV = 16 TL
Kltr TV fiyat 12.80 TL

 

 

B. Tolga Sasık'ın 'büyük satışlar için KÜÇÜK İPUÇLARI' adını taşıyan yeni kitabı yayımlanarak Mediacat Kitapları arasındaki yerini aldı. 'Satış Üzerine Denemeler' alt başlığını taşıyan yeni kitap, Sasık'ın kendi satış deneyimleri, çeşitli sektörler üzerindeki gözlemleri, ilk kitabı 'Satışın Türkçesi'ne okurlarının ilettiği satış fikirleri ve seminerlerine katılan satış yöneticilerinin tecrübelerinden oluşmaktadır. Yazar, bu kitabında da her insanda doğuştan var olduğunu belirttiği 'satışçılık içgüdüsünün' nasıl harekete geçirileceği, günlük hayattaki basit ipucu ve taktiklerle satış işinde nasıl başarılı olunacağının yöntemlerini anlatmayı vaat ediyor. İlk kitabında teoriden çok pratiğe önem veren ve Türkler'e satış yapmanın farklılıkları üzerinde duran Sasık, bu kitabında ise daha ziyade sektörel farklılıklara odaklanarak başarı getirecek taktikler üzerinde duruyor. Yazar, diyagramlar, kategorize edilmiş satış tiplemeleri, yabancı ülkelerde uygulanmış satış taktikleri, tek sektör üzerinde yoğunlaşmış tecrübeler, kriz edebiyatı ile satış yöntemleri arayanlara bu kitabı özellikle tavsiye etmiyor. Zira bu kitap hayata pozitif bakmayı, müşteri ile ilişkileri daima bardağın dolu tarafından başlayarak yönetmeyi anlatıyor. Satış olgusuna bir 'iş' olarak bakmayı reddederek, bir 'hobi ve oyun' olarak bakılması durumunda işimizde başarının nasıl daha kolay elde edileceğinin kanıtlarını sunuyor. İŞİNİZİ NEDEN DAHA KEYİFLİ HALE GETİRMEYESENİZ? 'Nasılsa çalışıp, para kazanmak zorundayız? Bunu neden daha eğlenceli bir hale getirmeyelim ki?' diyen Sasık, gerçek hayata dair tecrübeler ve mizahi üslubuyla ezber bozarak tatilde şezlongda uzanırken de okunabilecek bir satış kitabı ortaya koyuyor. İlk kitabında olduğu gibi okuyucularla interaktif bir bağ kurmayı amaçlayan yazar, kendisiyle satışa dair görüş, eleştiri ve tecrübelerini paylaşan herkesle çözümler ve fikirler üzerine tartışmayı amaçlıyor. Niye mi? Çünkü Satış Oyunu'nu çok seviyor ve her gün sizler gibi satmaya veya reddedilmeye devam ediyor...
(Tantm blteninden)

Bu kitaba video yklemek ister misiniz?

 

Yorumlar


Bu kitaba ilk yorumu siz yapmak ister misiniz?

Yorumunuzu ekleyin

Bu kategorinin ok satanlar


Bu kategorinin ilgi grenleri


Bu kitab alanlar bunlar da ald