İyi Müşteri

Tükendi
"Müşteri" doğan her insan gibi, doğumundan bu yana satın almış olduğu binlerce ürün ile O da bir alıcı. O buna ek olarak, iş hayatı boyunca tanıştığı, karşılaştığı binlerce müşterinin, satıcı üzerindeki iyi ve olumsuz etkilerini kaydetme fırsatı da buldu. Teoman Akben, bu kitapla bir ilkin adımını atıyor. Cevapları yıllardır yazılıp çizilen "Nasıl başarılı bir satıcı olunur?" sorusu yerine, yeni, ilginç bir düzlem: "Nasıl başarılı bir müşteri olunur?"
Kategori İş Dünyası-Kariyer
İşletme-Pazarlama
Cilt Türü Karton Kapak
Basım Tarihi: Şubat 2008
Basım Yeri: İstanbul
Baskı Sayısı 1
Ebat:
Dil: Türkçe
Kâğıt Türü: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 180
ISBN: 978-9944-5847
Teoman Akben

Kullanıcı Yorumları

Henüz hiç yorum yapılmadı.

Yorum Yap

Yorum yapmak için kullanıcı hesabınızla giriş yapmalısınız!

Giriş yapmak için lütfen tıklayınız.

Yazarın / Kategorinin Kitapları