Kusursuz Pazarlama

Tükendi
Her şirket gözle görülür ölçüde büyümek ister ve yıllarca yaptığı pazarlama işlemleri ile buna ulaşabilir. Yine de çoğu zaman satış ve reklamla karıştırılan pazarlama kavramı biraz belirsizdir.

Bu kitap pazarlama konusunu bir bütün olarak ele alıyor ve pazarlamayı oluşturan parçaları inceliyor. Gerçekçi olarak hangi hedeflere ulaşılabileceğini ve sonuçların nasıl ölçülebileceğini gösteriyor. Bu sektörün 1990'lı yıllardaki durumunu, yeni teknolojilerin etkisini, yaratıcılığın rolünü inceliyor ve pazarlamacıların yalnızca hayatta kalabilmek değil, büyüyebilmek için nasıl bir plan yapmaları gerektiğini gösteriyor.

Kusursuz Pazarlama adlı bu kitap aşağıdaki konuları içermektedir.

*Pazarlama nedir

*Pazarlama planlaması

*Pazar araştırmasının rolü

*Hedeflerin saptanması

*Strateji

*Promosyonlu satışlar

*Reklamcılık ve halkla ilişkiler

*Doğrudan veritabanı pazarlamacılığı

*Tasarım

Louella Miles pazarlama konularında deneyimli bir yazardır. Marketing dergisinin eski editörüdür. Şimdilerde Marketing Director International adlı yayının danışman editörlüğünü yapmaktadır. Pazarlama yayıncılığına katkılarının yanı sıra, pazarlama danışmanı olarak da çalışmaktadır.

Kategori İş Dünyası-Kariyer
İşletme-Pazarlama
Cilt Türü Karton Kapak
Basım Tarihi: 1999
Basım Yeri: İstanbul
Baskı Sayısı 1
Ebat:
Dil: Türkçe
Kâğıt Türü: 3. Hamur
Sayfa Sayısı: 107
ISBN: 9754059497
Louella Miles

Kullanıcı Yorumları

Henüz hiç yorum yapılmadı.

Yorum Yap

Yorum yapmak için kullanıcı hesabınızla giriş yapmalısınız!

Giriş yapmak için lütfen tıklayınız.

Yazarın / Kategorinin Kitapları