Bu kitap pazarlama konusunu bir bütün olarak ele alıyor ve pazarlamayı oluşturan parçaları inceliyor. Gerçekçi olarak hangi hedeflere ulaşılabileceğini ve sonuçların nasıl ölçülebileceğini gösteriyor. Bu sektörün 1990'lı yıllardaki durumunu, yeni teknolojilerin etkisini, yaratıcılığın rolünü inceliyor ve pazarlamacıların yalnızca hayatta kalabilmek değil, büyüyebilmek için nasıl bir plan yapmaları gerektiğini gösteriyor.
Kusursuz Pazarlama adlı bu kitap aşağıdaki konuları içermektedir.
*Pazarlama nedir
*Pazarlama planlaması
*Pazar araştırmasının rolü
*Hedeflerin saptanması
*Strateji
*Promosyonlu satışlar
*Reklamcılık ve halkla ilişkiler
*Doğrudan veritabanı pazarlamacılığı
*Tasarım
Louella Miles pazarlama konularında deneyimli bir yazardır. Marketing dergisinin eski editörüdür. Şimdilerde Marketing Director International adlı yayının danışman editörlüğünü yapmaktadır. Pazarlama yayıncılığına katkılarının yanı sıra, pazarlama danışmanı olarak da çalışmaktadır.