Reklam Yazarlığı

Tükendi
Reklamı reklam yapan, her iletişim ortamında farklı ve özel stratejilerle aktarılmasını sağlayan, reklamın çekirdeğini oluşturan bir kavram reklam yazarlığı.

Reklamcılığın tüm süreçlerini bilimsel açıdan ele alıp irdelemek, hedeflenen kitlelere daha etkin biçimde seslenilebilmesini ve reklam veren tarafından ödenen yüksek bedellerin yerinde kullanılmasına olanak sağlaması açısından daha da önem kazanıyor. Böyle bir perspektiften bakılarak Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık ve Tanıtım Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Müge Elden tarafından hazıranan bu kitapta, genel kavramların yanı sıra, reklamın fonksiyon ve türleri, temel yaratıcı strateji ve ekoller ile reklam ortamları değişik bağlamlarda ele alınmış temel öğelere dikkat edilecek noktalar vurgulanmıştır.

Bu yapıt sözkonusu alanda eğitim alan öğrenciler, akademisyenler ve işin mutfağında çalışan reklam gönüllüleri için önemli bir kaynak oluşturmaktadır.

Kategori Reklamcılık
Cilt Türü Karton Kapak
Basım Tarihi: Aralık 2005
Basım Yeri: İstanbul
Baskı Sayısı 3
Ebat:
Dil: Türkçe
Kâğıt Türü: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 293
ISBN: 9750501624
Müge Elden

Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sinema-TV Bölümü'nü bitirdi. Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gazetecilik Anabilim Dalı'nda yüksek lisans ve doktora yaptı. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü'nde profesör olarak çalışan Elden'in reklamcılık alanında makale ve bildiri çalışmaları bulunmaktadır. Elden, halen Reklamcılık ve Tanıtım Anabilim Dalı başkanıdır. Diğer eserleri: Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar (Füsun Kocabaş ile birlikte; İletişim Yayınları, 1997), Reklam ve Yaratıcı Strateji (Füsun Kocabaş ile birlikte), Pazarlama İletişimi Açısından Halkla İlişkiler ve Reklam (Ahmet B. Göksel ve Füsun Kocabaş ile birlikte), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle (Füsun Kocabaş ve Nilay Başok Yurdakul ile birlikte; İletişim Yayınları, 1999), Marketing PR (Füsun Kocabaş ve Serra İnci Çelebi ile birlikte), Reklam Yazarlığı (İletişim Yayınları, 2003), Reklam ve Reklam Mevzuatı (Zakir Avşar ile birlikte).

Kullanıcı Yorumları

Henüz hiç yorum yapılmadı.

Yorum Yap

Yorum yapmak için kullanıcı hesabınızla giriş yapmalısınız!

Giriş yapmak için lütfen tıklayınız.