Duanın gücü nedir? Etki alanı nelerdir? Nasıl dua edilir? Kimin duası kabul olunur? Ateistin duası olur mu? Duaların ve bedduaların gücü! Esenköy, Etiler, Taksim, Ümraniye, Üsküdar, Eminönü, Beşiktaş, Esenler, Alibeyköy, Bakırköy, Kasımpaşa ve İstanbulun tüm semtleri nasıl dua ediyor ya da etmeli? Ankara, İzmir, Konya, Bolu, Gümüşhane, Diyarbakır, Sivas (81 il) gibi şehirlerin semtlerinde nasıl dua ediliyor / edilmeli?
Evde kalmış kızlar duasından, sosyete semtlerinin dualarına; denize düşenler ve yılana sarılanların duasından, davulcu duasına, zelzele duasından dönmelerin dualarına; 657ye tabi memurların dualarından, muhafazakar patronların dualarına; gecekondu semtlerinden, gökdelen bölgelerinin dualarına...
Nişantaşı Kız Lisesi öğretmeni Hüseyin Akından sıradışı, şaşırtıcı, sorgulayıcı ve çarpıcı bir kitap! Semtinizin duasını başkalarından değil bu kitaptan öğreneceksiniz!
Semtinize göre posta kodunuz varsa duanız da olmalı!
Kategori |
İslam
|
Cilt Türü |
Karton Kapak |
Basım Tarihi: |
Aralık 2004 |
Basım Yeri: |
İstanbul |
Baskı Sayısı |
1 |
Ebat: |
|
Dil: |
Türkçe |
Kâğıt Türü: |
2. Hamur |
Sayfa Sayısı: |
189 |
ISBN: |
9789756174005 |
Yazar hakkında haber bulunamadı.
Hüseyin Akın
Doğumu: 8 Şubat 1965, Türkeli/ Sinop
Bütün öğrenim hayatı İstanbulda geçti. Şişli İmam Hatip Lisesi (1983) ve Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesini (1989) bitirdi. Çeşitli yerlerde öğretmenlik yaptı. Halen İstanbulda öğretmenliğe devam ediyor. Özülke dergisini kurdu ve yönetti. Milli Gazete, Akit, Sağduyu gazetelerinde kültür-sanat yazıları yazdı. Halen İbrahim Tenekeci ile Kırklar dergisini yayına hazırlamaktadır. Şiir dışında denemeler yazdı. Şairin şiir üzerine yazdıklarını içeren Deneme-Yanılma isimli deneme dosyası yayına hazırlık aşamasındadır. Yazı ve şiirleri İkindi Yazıları, Kardelen, Düşçınarı, Endülüs, Ünlem, Özülke, Kırklar dergilerinde yayımlandı.
Eserleri
Şiir: Sevmek, Karanfil ve Kiraz (1997), Ay Tanığım Olsun (1998), Çöl Vaazları (2001)
Hüseyin Akının şiiri, ilk bakışta da son bakışta da mütevazı bir şiir. Bu mütevazılık Hüseyin Akın şiirinin hem köşelerini hem de imkânlarını belirliyor. (...) Hüseyin Akın, hem tematik hem de müzikal anlamda iddiasız. Bu da şiirine bir sıcaklık, bir söyleyiş farkı getiriyor. Büyük aşklar, imkânsız birliktelikler, kâbuslar, intiharlar falan yok onun şiirlerinde. Bunların yerine sokaklar, yorganlar, kuşlar ve çamaşırlar var. (İsmail Kılıçarslan) (...) Hüseyin Akın, Çöl Vaazları ile kendinden başlayarak hayata ve insana dokunaklı ritmler eşliğinde sade sözler söylüyor. Bazen kısık sesle, bazen suskun konuşuyor mısralarda. Ütopyalara ve insana sırt dönen her şeye set çekiyor kelimelerden. (...) Akın, bilinçli olarak şiirine nefes alıp vermenin sesini sokuyor. (Adem Özbay)
Kullanıcı Yorumları
Henüz hiç yorum yapılmadı.
Yorum Yap
Yorum yapmak için kullanıcı hesabınızla giriş yapmalısınız!
Giriş yapmak için lütfen tıklayınız.