Ulusların Pazarlanması (Ulusal Refahı Oluşturmada Stratejik Bir Yaklaşım)

Tükendi
Bir ulus pazarlanır mı? Tüm zamanların en büyük pazarlama gurusu olarak kabul edilen Philip Kotler, Taylandlı iki meslektaşıyla birlikte iş hayatının stratejik pazarlama kavramını uluslara uyarlayarak, ülkelerin de pazarlanabileceğini savunuyor. Kotler ve arkadaşları, ülkeleri yönetmenin şirketleri yönetmekten çok daha karmaşık kültürel ve siyasi faktörler içerdiğini kabul ediyor. Ancak stratejik pazarlamanın sunduğu, ülkelerin, küresel trendleri ve ulus dinamiklerini optimum bir noktada buluşturan bir vizyona sahip olmaları gerektiğini gösteriyor. İşte Ulusların Pazarlanması, bu vizyonun işaret ettiği hedeflere nasıl gidileceği konusundaki stratejik hamleleri ele alıyor.
Kategori Muhasebe
İş Dünyası-Kariyer
Cilt Türü Karton Kapak
Basım Tarihi: Aralık 2005
Basım Yeri: İstanbul
Baskı Sayısı 2
Ebat:
Dil: Türkçe
Kâğıt Türü: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 414
ISBN: 9789754582451
Philip Kotler

Kullanıcı Yorumları

Henüz hiç yorum yapılmadı.

Yorum Yap

Yorum yapmak için kullanıcı hesabınızla giriş yapmalısınız!

Giriş yapmak için lütfen tıklayınız.

Yazarın / Kategorinin Kitapları